Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Thursday, May 19, 2011

jual sana, jual sini (X

at 7:42 PM
mulamula sekali , hey peeps ! hope in the pink of health ! entry kali ni, aku nak aku nak cotcetcotcet sikit pasal  BIODISC .huhh ? apa tu ? haha. something about healthy actually.. aku pun tak reti nak explain panjangpanjang sebab benda ni terlalu bagus dan amat bagus.
 nak tengok tak rupa dea :
macam kaca je kan ? HAHA. 


Apakah Kebaikan Yang Boleh Diperolehi Daripada BIO-DISC

*Meningkatkan kandungan oksigen di dalam darah
*Meningkatkan sistem imunisasi tubuh
*Membantu mendapatkan tidur yang berkualiti
*Membantu memperbaiki tahap penglihatan
*Mempunyai resonans yang menhasilkan kesan menenangkan
yang boleh meningkatkan kognitif mental
*Dapat membantu anda menyahtoksik dan
 menghidrasi semua sel-sel badan
*Merendahkan tahap tekanan
*Meningkatkan tahap pengambilan neutrien
*Membantu dalam menghasilkan air yang bertenaga
*Meningkatkan kualiti rasa air minuman
*Meningkatkan rasa makanan dan minuman
serta membantu mengekalkan penyimpanan makanan
 di dalam peti sejuk

haaa.. banyak kan khasiat dea ? 
kenapa tetibe aku citer pasal benda ni pulak kan ?
 sebab ianya BAGUS, dan family aku pun guna (: 
ternyata sangatsangat berguna.
 dan, dan di tambah pula, along aku :
ni along aku ! 
kacak tak ? heheee ^^
along aku a.k.a agen BIO-DISC ni !

along aku ni pun agen biodisc ni jugak. 
harga kaca a.k.a biodisc nie dalam RM1000+ jugak kot.
entahla... nak tahu lebih lanjut, ushausha lah link ni yer : 

benda ni bagus . percayalah (:  
selamat mencuba ! yeah !

p/s : along, ayun dah tolong promote,, bagi lah upah cket ^^ HAHA.


Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea