Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Wednesday, May 18, 2011

jika aku jatuh cinta.

at 1:42 PM


Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seorang
yang melabuhkan cintanya padaMu
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaimu..
Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang
hatinya tertaut padaMu..
agar tidak terjatuh aku dalam jurang nafsu..
Ya Rabbana, jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya agar,
tidak berpaling daripada hatimu.
Ya Rabbal Izzati, jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanmu..
Ya Allah, jika aku merindui kekasihMu Ya Allah...
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu..
Ya Allah, jika aku jatuh hati pada kekasihmu Ya Allah..
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu..
Ya Allah.. jika kau halalkan aku merindui kekasihmu,
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakanmu..
aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu..


AMIN, YA RABBAL ALAMIN .... 
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea