Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Sunday, October 30, 2011

SAYA BANGGA JADI ANAK N9 !

at 9:59 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)/

yeeayyyyy ! KITO MONANG ! tahniahla kepada kesebelas pemain bola sepak Negeri Sembilan semalam sebab dah berjaya mengalahkan TERENGGANU dengan jaringan 2-1 . walaupun pada mulanya kita agak lambat dalam menjaringkan gol, semangat yang kuat muncul atas sokongan pasukan penyokong N9 yang tak putusputus membakar semangat para pemain . ALL IN ALL, TAHNIAH KEPADA PASUKAN NEGERI SEMBILAN.







I LOVE YOU  

Friday, October 28, 2011

Piala Malaysia 2011.

at 8:36 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)/

jujurnya aku minat jugak bolabola nie. HAHA. layannnnn .
agakagak siapa menang ?


HOBEN JANG HOBEN

Fighting for this !



Majulah sukan untuk negara ! 

thanks for being nice BACKSTABBER

at 4:47 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)

kau kalau dah ada kawan "baik" kau, aku kau tikamtikam. #kau kawan jenis apa BODOH ?

you are so FUCKING bitch .

I hate this moment .

Dasar tak guna kau kan .

ini HADIAH untuk kau !

Monday, October 17, 2011

OSCE !

at 8:56 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)/




WISH ME LUCK kawankawan !



Thursday, October 13, 2011

♥ 143 !

at 10:07 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)/






I LOVE YOU #

Tuesday, October 4, 2011

kerja !

at 7:22 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)/

PENAT rupanya cari REZEKI ni kan (:






HMMMM. penat. penat, memang PENAT.


that's all yang mampu cakap.
spread's ♥ !

Sunday, October 2, 2011

wordless saturday -.-''

at 7:35 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)/

kematian. kita tahu yang tiada siapa pun yang terlepas dari takdir tu.  sama la yang terjadi pada keluarga AFIF SAMSUDDIN semalam, mereka telah kehilangan seorang insan yang amat mereka sayangi, amat mereka sanjungi. Namun, saya harap mereka tabah kerana sesungguhnya, 
#segala ujian and rintangan yang kita hadapi adalah sebagai ingatan kepadaNYA. 

to AFIF 
-
-
-
--
---
----

saya harap awak sabar.
saya harap awak tabah.
saya harap awak kuat.
saya harap awak tenang.
saya harap awak redha.

di atas pemergian insan yang paling awak sayang & bermakna dalam hidup awak.
relakanlah pemergiannya dan banyakkanla berdoa sebaiknya agar arwah ditempatkan di antara orangorang yang beriman .  



#saya tak suka tengok awak sedihsedih. nangisnangis lagi okay ♥ 

*AL- FATIHAH* 

Saturday, October 1, 2011

something new !!

at 8:37 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)/


RAYA event by nursing 2/2011 ♥
A very apologize for this entry today due to already lay'n down lots of picture than a notes. #malas sebenarnya. HAHA.
all in all, I can conclude that our RAYA event was SIMPLE, nice, nevertheless it was MEMORIABLE (: love it !
after paid off our Maghrib, adik, laila, yana, zati, aina and me, was starting our makeup and grooming session . # this is unformal session okay :P

setting : medan pelatih KSKB JB .
time : 20.00 - 00.00 midnight.
attire : casual (:
theme : RAYA !
Bring it on BABEH  :
tuan punya tapak (:

with my class rep ♥
kawan !

kawan sayang !


adek COMEL kat belakang tu !!

saya minum okay ?

comel kan kaka ira nie (:

kueh raya O:

aku paling pendek -.-'' eh,eh. HAHA (:
------------------------------------------------------------------------------------

Okay, this on the other hand during  Laila was been PRANK by us ! #sorry LAILA, we does it b'coz we LOVE you ♥
date : 25-09-11
avenue: Jaya Jusco Tebrau 
snapsnap from us :
she touched ♥
cake !
Our MEAL !  stone grill !

BIRTHDAY GIRL :
-----------------------------------------------------------------------------------

today was a lucky,lucky day because adik, Laila, Yana and me had been granted our FREE meal for lunch !
repeat ! without FEE okay uoollss (: jelous ta you ? HAHA. next, four of us straight take a cab for having our dessert at this :

TUTTI FRUTTI !!
then, this are the result :



THAT'S ALL FOR TODAY .

thank you ♥

#credit's for Nurul Jannah Munirah Nasruddin for teaching me doing this : ♥ 
thank you adik (:
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea