Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Saturday, April 30, 2011

-no komen-

at 6:33 PM
!awak!
awak. saya tahu awak nampak saya RISAU bila tengok babak kat atas nie. sebab apa saya nak risau pulak, SEBAB saya takut. takut hubungan kita akan sama jadi macam cerita tu. awak. awak tahu kan PENYAKIT saya. biarlah hanya awak, saya & beberapa orang tertentu saja yang tahu tentang tu. saya risau awak. SUMPAH saya risau. saya risau saya GAGAL jadi wanita yang SEMPURNA untuk awak, untuk KELUARGA awak dan untuk semua orang di sekeliling awak. awak, seandainya awak tahu yang saya CUBA awak. cuba yang terbaik untuk BAHAGIA kan awak TANPA rasa sedikit KEKURANGAN pun di atas diri saya yang serba & TERLALU kekurangan ni. MAAF kan saya awak );

MAAFKAN SAYA awak ):

Friday, April 29, 2011

at 8:02 PM


babe, u don't know how much i like u. but it clearly u can't be mine. u know how much difficult this is. to me. to u. the time we spend it together, your smile. the way u seduce me, the way u talks, the way u look me. ohh, i can't forget that. it always linger on my mind. you are everything that i looking for when i wasn't even looking. i hurt myself for this so you don't have to. i will be waiting for u. if we just can get back for old time. u will be fully mine :')  

. DEA  O.O

Rossa - Ku Menunggu | VC Trinity

at 5:27 PM


JAHAT tak (:  huhu o__O
aku MENUNGGU kau la gile ^^

riang ria BERMULA (:

at 12:20 AM







yeayy ! cuti sudah (: HAHA XD ! muka happy sangat sebab dah lepas *azab* mengadap buku sampai ta tidurtidur. Aishh, ini semua final paper punya pasal. mungkin akan rindu someone lah (: tapetape. rindu itu bagus ! *winkwinkk** macam yang aku selalu ckp kat dea . kepada semua buku buku mechanic structure, survey, maths and so oon, MAAF sangatsangat saya tak bawak awk semua balik rumah ^^ HAHA. 

Sunday, April 10, 2011

SELASA ~.~

at 2:46 PM
Selasa.

Sesungguhnya Allah SWT tu telah menetapkan hari yang cukup indah bagi PEREMPUAN itu. Hari Selasa. Hari yang cukup bermakna. Sangat sangat bermakna.  Walaupun PEREMPUAN itu tahu yang cintanya itu hanyalah HARAPAN dan ANGAN ANGAN semata mata.

Selasa. Hari yang telah ditetapkan oleh DIA untuk seorang PEREMPUAN  untuk melihat dari jauh kekasih hatinya .  Seorang lelaki yang benar benar di CINTAI nya. Seorang lelaki yang DIPUJA . Dan digelar ' ANUGERAH TUHAN TERINDAH ' . SubhanALLAH..  CINTA YANG FANA mula bertiup kembali.

Sesungguhnya SELASA itu sebenarnya adalah SATU harapan bagi PEREMPUAN itu melabuhkan CINTANYA. Cinta kepada 'DEA' lelaki yang digelar ' ANUGERAH TUHAN TERINDAH ' itu.

Sampai bila, tapi sampai bila PEREMPUAN itu akan MENAGIH cinta SI' DEA itu. 'kadang-kadang CINTA tak semestinya MEMILIKI . Itu kata-kata yang sering PEREMPUAN itu tanam di JIWA kecil nya. PEREMPUAN itu saban hari cuma mampu BERDOA, dan BERDOA yang DEA lelaki itu, akan menjadi YANG HALAL buatnya satu hari nanti.

Selasa.

Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea