Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Saturday, June 11, 2011

tersentap !

at 7:41 PM
mulamula sekali , ASSALAMMUALAIKUM semua (:

pejam celik, pejam celik, dah 2 sem aku kat melaka ni.. dan pejam celik, pejam celik jugak, dah 2 sem aku jadi pelajar civil engineering nie..
kekok ? yer,, mmg kekok, mmg payah untuk aku biasakan diri dalam bidang ni. yelah, bak kata orang dari pegang mikroskop ke pegang tiodolit lah.
kan lain sangat tuh. dari biologi ke land survey.
 jurang yang begitu besar kan ? tapi alhamdullilah.. aku dapat jalani semua tu dengan lancar..
 tapi, taptuptappp!! zuuuuppppppppp!! by suddenly, aku diberi peluang balik untuk kembali ke bidang aku yang sebenar.
tapi, wujud persimpangan duka disitu. di antara kebahagiaan bersama kawankawan, gulagula hati ku yang tersayang dan citacita serta masa depan.
aku tersepit -.-'' amatamat tersepit..

Ya Allah, jalan mana yang harus kupilih di persimpangan ini Ya Allah..

adakah ini ?


atau ini ?

dan aku pula sekarang, tersepit antara ini ....
kawankawan TERCINTA !!

dan ini :
kerjaya.
tolonglah............. aku AMAT BUNTU -.-''





Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea