Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Thursday, June 2, 2011

jauh, jauh dan menjauh -.-''

at 11:21 PM
dh berapa lame agaknye kan. x sedar pun. masa berjalan laju sgt.
sedar tak yang kita dah makin jauh. x macam dulu2. bukan ini yang aku nak. mengertilah. aku nak kita jadi macam dulu. tapi aku seorang diri kat sini. kamu tetap bersama. memang aku terasa sangat bila jadi macam ni. untuk 'B', mungkin kau x kisah kalau x kawan dengan aku pun, agaknye lah. 'C', aku tetap sayang kau. 'D', kau cari aku bila ada masalah je.. 'E', i'm still ok wif you. syg kau jgk. 'F', kau ok tapi selalu je menyepi diri. aish. susah nak jaga hati ramai pihak. 

ini baru B, C, D, E, dengan F. belum campur lagi G sampai Z. boleh pengsan lah macam ni.

pasal 'A' xpayah nak risau sangat sebab 'A' tu adalah diri aku sendiri.. : )
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea