Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Tuesday, June 14, 2011

Ayahku Paling Best & Terhebat !

at 6:05 PM
hahai GIRLFRIEND'S semua .. I LOVE YOU ..
na cakap sikit neh , eh ! nak announce lah .. SELAMAT HARI BAPA !!

Declaring my love...

Sejujurnya, I’ve a great father figure in my life. Father figure itu of courselah Ayah saya. Saya tak selalu cakap pasal Ayah, dan saya juga BUKAN lah anak yang paling ayah sayang.  tapi kalau tengok apa yang saya pernah tulis pasal Ayah saya, tahulah betapa tinggi saya pandang dia.


I can’t imagine my life tanpa Ayah, macam mana saya hari ini? Mungkin seorang yang tidak boleh diharap? Ataupun seorang anak yang tidak mendengar kata? Anak derhaka kepada ibu sendiri? Seorang yang takde fokus dalam hidup? Selalu lambat pergi sekolah? Tak tahu kekuatan sendiri dan tiada keyakinan diri?


Ayah telah buat saya nak cari seorang suami yang macam dia. Sebab I nak my child to have a great father figure and turn out to be even better than me. Daddy made me realize how important it is for seorang anak to grow up having someone as wise/loving/generous/protective as he is.

  • Masa kecik siapa angkat naik bilik kalau tertidur depan TV?
  • Siapa ajar bawa basikal kemudian bawa kereta manual?
  • Siapa bawak pergi taman masa kecikkecik dengan ibu?
  • siapa beli kek hari jadi masa umur ayon 6 tahun ?
  • siapa beli barang kelengkapan sekolah?
  • siapa beli baju raya?
  • Siapa ajar offside tuh apa?
  •  Siapa terangkan perangai lelaki zaman sekarang & yang mana patut kita date?
  •  Siapa orang yang disalam paling awal masa raya?
  •  Bawa pergi masjid?
  •  Siapa siram bunga? Tebang pokok? Gali tanah kalau nak tanam kucing mati?
  •  Siapa nak datang dengan Ibu masa hari ambil report card kat sekolahhhh? 


Sedihnya :( When you don’t have a dad (or a good dad), there’s really nothing you can do about it. Suruh your mom kahwin lain? Suruh orang adopt you jadi anak dia? It doesn’t work that way.


Appreciate your dad. I love you AYAH.
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea