Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Thursday, June 30, 2011

pilihan aku sendiri..

at 12:44 AM


Ya Allah.. adakah betul pilihan ku ini ?
adakah tepat keputusan ku ?


ya Allah.. sungguh berat aku rasakan ingin berpisah dengan semua yang aku ada sekarang. teman dan sahabat yang setia. 
kawan kawan yang sentiasa di samping aku. malah sudah ku anggap seperti adik beradik ku sendiri.. 
mereka terlalu baek buatku Ya Allah.. 
 Ya Allah, jika ini benar jalanku ..
Kau permudahkan la perjalanan dan perjuangan ku di sana Ya Allah..


Aku hanya mengharapkan yang terbaik dariMU...


aku terpaksa memilih antara dua benda yang sangat penting ..


antara kenangan dan masa depan ..

***********************************************


abang......
b nak abang tahu yang b sedar b dah banyak buat salah dalam hubungan kita ni..
b nak mintak MAAF. dan mohon ampun dari abang...
ampunkan salah dan silap b...
maafkan b kerana b sedar, b dah banyak sia sia kan masa untuk kita bersama selama ni.
sesungguhnya b tak kan sesekali lupa segala kenangan kita sayang..
Terima kasih sebab telah sudi teman saya pagi petang, siang malam, senja subuh, hujan panas, ribut petir.
sesungguhnya b nak abang tahu yang b pun akan sayang abang pagi petang, siang malam, senja subuh, hujan panas, ribut petir, dunia akhirat sayang ...


halalkan makan minum b selama ni.
ampunkan dosa dosa b...
sabar dengan b..
selalu peringatkan b...
dan jangan pernah lupakan b......


abang anugerah Tuhan terindah saya sayang ......
semoga Allah ampuni dosadosa kita dan restui hubungan kita hingga akhir hayat..


tolong... jangan merokok lagi..................
b harap sangat........


abang..... selalu selalu lah jenguk b yer ...
rajinrajin kan lah bibirmu doakan b kat sana nanti yer.......
b sayang abang........
b cinta abang.....
b rindu abang........




b nak abang tahu yang b nak ucap...
selamat pagi abang.....
selamat malam abang...
macam biasa.....
dan aku terlalu ingin berada dekat di sampingmu seperti malam malam yang sebelum ini ....


cintailah aku dengan ikhlas sayang.. kerana aku mencintaimu dengan setulus hati ku ...






ikhlas....
NUR ZAMEERA ZAMROS ......








This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)/
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea