Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Saturday, April 30, 2011

-no komen-

at 6:33 PM
!awak!
awak. saya tahu awak nampak saya RISAU bila tengok babak kat atas nie. sebab apa saya nak risau pulak, SEBAB saya takut. takut hubungan kita akan sama jadi macam cerita tu. awak. awak tahu kan PENYAKIT saya. biarlah hanya awak, saya & beberapa orang tertentu saja yang tahu tentang tu. saya risau awak. SUMPAH saya risau. saya risau saya GAGAL jadi wanita yang SEMPURNA untuk awak, untuk KELUARGA awak dan untuk semua orang di sekeliling awak. awak, seandainya awak tahu yang saya CUBA awak. cuba yang terbaik untuk BAHAGIA kan awak TANPA rasa sedikit KEKURANGAN pun di atas diri saya yang serba & TERLALU kekurangan ni. MAAF kan saya awak );

MAAFKAN SAYA awak ):
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea