Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Sunday, April 10, 2011

SELASA ~.~

at 2:46 PM
Selasa.

Sesungguhnya Allah SWT tu telah menetapkan hari yang cukup indah bagi PEREMPUAN itu. Hari Selasa. Hari yang cukup bermakna. Sangat sangat bermakna.  Walaupun PEREMPUAN itu tahu yang cintanya itu hanyalah HARAPAN dan ANGAN ANGAN semata mata.

Selasa. Hari yang telah ditetapkan oleh DIA untuk seorang PEREMPUAN  untuk melihat dari jauh kekasih hatinya .  Seorang lelaki yang benar benar di CINTAI nya. Seorang lelaki yang DIPUJA . Dan digelar ' ANUGERAH TUHAN TERINDAH ' . SubhanALLAH..  CINTA YANG FANA mula bertiup kembali.

Sesungguhnya SELASA itu sebenarnya adalah SATU harapan bagi PEREMPUAN itu melabuhkan CINTANYA. Cinta kepada 'DEA' lelaki yang digelar ' ANUGERAH TUHAN TERINDAH ' itu.

Sampai bila, tapi sampai bila PEREMPUAN itu akan MENAGIH cinta SI' DEA itu. 'kadang-kadang CINTA tak semestinya MEMILIKI . Itu kata-kata yang sering PEREMPUAN itu tanam di JIWA kecil nya. PEREMPUAN itu saban hari cuma mampu BERDOA, dan BERDOA yang DEA lelaki itu, akan menjadi YANG HALAL buatnya satu hari nanti.

Selasa.

Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea