Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Saturday, March 3, 2012

The only one for you FATIN AQMALUL 'AQILAH !!

at 3:05 PM

This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog ‎(♥‿♥)

okay, mula mula sekali nak cakap ni entry kedua nama kau UP dalam blog aku neh. hahaaa. Agak famous kau kan sayang !

dahla, malas nak cerita panjang2, nanti kau bosan pulak, aku cuma nak cakap KAU KAWAN TERBAIK AKU SAMPAI MATI. FULLSTOP !   



kau dah tua. 
kau dah tua.
kau dah tua.
KAU DAH TUA ! Yeayyyy !!


haaaaa.. korang mesti nak tengok siapa orangnya kan ??   
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tadaaaa !!!!!!!!!!


aku suka tengok dea bertudung ! CANTIK


ini JANJI kami !

I DO MISS YOU sahabat !


 
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea