Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Friday, December 23, 2011

Kad Kahwin yang WOWWW !

at 6:23 PM

This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog ‎(♥‿♥)

Assalammualaikum, Hallo and Hi Earthlings .

Tak nak cakap banyak sebab nanti korang bosan. So jom kita tengok kad-2 kahwin yang memang MENARIK dan jarang-2 mata memandang  ni.
 ✿

 ✿

 ✿


Ni kad kahwin Asyraf Muslim dan Isteri .
Erkk, hebat kan ? menarik kan ? Tapi susah nak baca sikit :/


Ini kad kahwin cinta dari sekolah hingga jinjang pelamin . SWEET kan


dan ini, ohh sweet !


macam nak je buat kad kahwin pakai baju sekolah gini  


Ini kad kahwin artis Zed Zaidi


rasa macam nak buat macam ni je. Motif ? haha. Fikir sendiri  


Ini kad kahwin artis Nabil. Meaningful gila kan ? Penuh cerita cinta tu kad kahwin beliau .


okay, ini kad kahwin unknown. Tapi sumpah aku tak nak kahwin kalau kad macam ni -.-''


Tengok ? kau nak kahwin dengan aku ke BOLA ? 


HMMMM ....



Ini kad kahwin artis Tomok. Siap ada lirik bidadari lagi
Hebat kan ?


Ini kad kahwin unknown. Tapi SWEET kan ?


okay, ini kad kahwin pelik .

NICE  


Lastly, ini kad kahwin Mizz Nina & Noh Hujan . PINK !

Amacam ? Cantik-2 kan ? harga ponggg menarik .

TERIMA KASIH .









 
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea