Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Thursday, January 12, 2012

RESISTANCE.

at 6:35 PM

This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog ‎(♥‿♥)



Wahai Ibu Ibu yang bakal menerimaku kelak.
Aku mohon kau terimalah aku seadanya dalam keluargamu.
Aku mohon kau terimalah baik buruk aku sebagai seorang menantu yang di redhai.
Aku mohon atas segala salah & silap ku ditegur dengan baik dan bukan dengan cacian & perlian darimu.
Kau ajarkanlah aku jadi menantu solehahmu.
Kau bimbingkanlah aku menjadi isteri misthali bagi anakmu.
Agar aku dapat disayangi olehmu, bukan sekadar menantu, tetapi seperti ANAKMU.

INSYAALLAH.





NOTA KAKI - Ini rekaan sendiri. Memang tak copy mana-2 ayat pun. Idea nie memang nak datang masa dalam kuliah tadi.




 
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea