Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Sunday, October 2, 2011

wordless saturday -.-''

at 7:35 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog \(^.^)/

kematian. kita tahu yang tiada siapa pun yang terlepas dari takdir tu.  sama la yang terjadi pada keluarga AFIF SAMSUDDIN semalam, mereka telah kehilangan seorang insan yang amat mereka sayangi, amat mereka sanjungi. Namun, saya harap mereka tabah kerana sesungguhnya, 
#segala ujian and rintangan yang kita hadapi adalah sebagai ingatan kepadaNYA. 

to AFIF 
-
-
-
--
---
----

saya harap awak sabar.
saya harap awak tabah.
saya harap awak kuat.
saya harap awak tenang.
saya harap awak redha.

di atas pemergian insan yang paling awak sayang & bermakna dalam hidup awak.
relakanlah pemergiannya dan banyakkanla berdoa sebaiknya agar arwah ditempatkan di antara orangorang yang beriman .  



#saya tak suka tengok awak sedihsedih. nangisnangis lagi okay ♥ 

*AL- FATIHAH* 

Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea