Ya Allah, wahai Tuhan kami, hidupkanlah kami dengan iman, ambillah nyawa kami dalam iman, serta masukkan lah kami ke dalam SYURGAMU bersama-sama iman. AMIN

Tuesday, May 14, 2013

Hey hey.

at 12:07 PM
This is Zameera Zamrose OFFICIAL blog ‎(♥‿♥)


Assalammualaikum & hello Earthlings~

Dear H .

saya kiri . awak kanan
saya kanan awak kiri.
we're complete.

Dear H .

Ada sesekali kita akan bersua dalam mimpi.
Mampukah ia jadi realiti .
Atau sekadar mainan ilusi hati.

Dear H .

Jika wanita itu yang kau tunggu,
Mungkinkah ia aku,
Jika tidak meranalah kalbu.

Dear H .

Aku ingin menjadi insan solehah itu.
Yang sering kau idamkan. 
Menjadi pelengkap mega hidupmu .
Bersama mengharung pascawarna kehidupan. 

Dear H .

Ada kala rindu bertaut.
Mana mungkin dibuang ke laut.
Sisa cinta dulu ku kaut.
Cukup indah tak terungkap dek maksud.

Dear H . 

Puisi ini rekaan hati.
Benarkan ia bertaut di hati. 
Bukan di karang bukan di mimpi.
Setiap bait membawa erti.
Semua perkara izinkan terjadi.
Terimalah aku sebagai teman di hati. 



I  Mean it. Simple :)
 
Hasil Produksi ZAMEERA ZAMROSE. Powered by Blogger.
 

TALKATIVE ‎♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea